سارق حرفه‌ای در قزوین زمین‌گیر شد/ گروگان ۱۷ ساله قزوینی آزاد شد 

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم مرداد ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان قزوینی به پلیس ترمینال، مبنی بر سرقت وجه نقد، گوشی همراه و دیگر لوازم و تجهیزات فرزندش در اتوبوس مسافربری تهران - قزوین بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد سارق در پوشش مسافر اتوبوس در صندلی کنار شاکی نشسته و از طریق خوراندن آبمیوه‌ای که آغشته به داروی خواب آور بوده او را بیهوش و اموال او را به سرقت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با توجه به حساسیت و احتمال وقوع مجدد این جرم، بلافاصله تیم اطلاعاتی ویژه‌ای از ماموران با همکاری شاکی شدآمدی محدوده ترمینال را مورد بررسی قرار دادند که خوشبختانه متهم در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه سارق از افراد حرفه‌ای و سابقه دار بوده و به صورت در حرکت از طریق بیهوشی اموال مالباختگان را سرقت کرده، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به ۴ فقره سرقت در استان قزوین اعتراف کرده است.

گروگان ۱۷ ساله قزوینی آزاد شد 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فرزند ۱۷ ساله اش توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان قزوین ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط ماموران پلیس آگاهی دنبال شد.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی‌های اولیه دریافتند راکب یک دستگاه موتورسیکلت، فردی ۱۷ ساله را در یکی از میادین شهر با تهدید چاقو ربوده و پس از سوار کردن با موتورسیکلت از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار داشت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ‌های به دست آمده ماموران تحقیقات گسترده‌ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهم را در یکی از روستا‌های شهرستان آوج شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربا بلافاصله به محل اعزام و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از ۲۴ ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربا آزاد کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به دستگیری عامل این آدم ربایی و اقرار متهم به بزه انتسابی افزود: متهم دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه معاونت در قتل و آدم ربایی، درگیری و زورگیری بوده که اخیرا با تودیع وثیقه از زندان آزاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار